zaterdag 8 januari 2011

Challange Create4fun

Hallo allemaal,

Zo vandaag een lekker rustig dagje gehad, vanmorgen moest mijn zoon korfballen en ze hebben gewonnen!!!!! 3-0 was de uitslag en Niels mijn zoon scoorde nog een mooi doelpunt, super goed gedaan E2 van Phoenix!!!

Natuurlijk ook nog wat gefreubeld vanmiddag, met onderstaand kaartje wil ik meedoen aan de challange bij create4fun.
Er moest een kaart gemaakt worden volgens onderstaande schets.



En dit is mijn kaart geworden, vind het zelf wel een lieve kaart geworden.

Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt met mijn sketch!
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra