zaterdag 29 januari 2011

Marianne design challenge.

Hallo allemaal,

Ik had van de week een kaartje gemaakt voor de challenge van Marianne design, maar ik had nog geen tijd om gehad om deze te plaatsen, helaas pindakaas was de challenge al gesloten en stond er alweer een nieuwe klaar, en wat een geluk blijkt de challenge te zijn maak een winterkaart nou had ik deze al gemaakt met de sketch van vorige week, dus bij deze wil ik met deze kaart meedoen.



Had mezelf voorgenomen om iedere maand een kerstkaartje of misschien wel twee te maken, nou hierbij op de valreep van Januari dus de eerste!!
Hoop dat jullie hem leuk vinden.

Groetjes Sandra 

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat je te laat was, want het is een hele mooie kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Sandra,

    Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk met die kleurtjes en het afdrukje is erg lief.
    Leuk trouwens dat je mijn 2e volger bent geworden. Ben nog niet zo lang aan het bloggen, dus ben af en toe nog aan het stuntelen, ook met reacties plaatsen.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, bedankt voor het meedoen met de MD Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra