zaterdag 8 januari 2011

Wedstrijd Duymelot Januari 2011

Hallo Allemaal,

En direkt nog een berichtje er achteraan.....
Heb vanmiddag ook nog een kaart gemaakt voor de wedstrijd bij het Duymelot design team
Ook hier een schets
En nog een extra opdracht, gebruik de kleuren blauw en bruin, en gebruik een Magnolia afbeelding.

Ik heb hetzelfde papier gebruikt als bij het kaartje dat ik van de week geplaatst heb voor mijn oompje, dit papier was uitermate geschikt voor deze wedstrijd omdat de kleuren heel mooi uitkomen.

Dit is de kaart geworden, ik hoop dat ie goedgekeurd wordt ik vind hem zelf weer zeer geslaagd, het is weer een mannenkaart geworden, en dat terwijl ik het altijd zo moelijk vind om mannenkaarten te maken.

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra wauw wat heb je een mooie mannenkaart gemaakt voor de wedstrijd van Duymelot, leuk dat je meedoet en veel suc6!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,
    leuk dat je aan onze wedstrijd bij Duymelot medoet, een hele leuke mannen kaart hoor!
    veel succes.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra, wat n leuke mannenkaart heb je gemaakt zeg. En ook leuk dat je met de wedstrijd mee doet. Succes he!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi die Sandra,

    Wat leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu nog even wachten en dan maak ik de winnaar bekend. Sssspannend:)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, prachtig!!! Succes met de wedstrijd.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi deze kaart,blijft moeilijk een mannenkaart maar is jou heel goed gelukt.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra