donderdag 17 februari 2011

Lente Snoesje

Hallo allemaal,

Ik heb een kaart gemaakt voor de challenge bij Marianne Design , het thema was deze keer "lente"
Ik heb fleurig papier met bloemen gebruikt, ik vind het wel een echt lentekaartje geworden!



Zo dit was het laatste kaartje voor deze week, we gaan namelijk een weekendje naar het zuiden naar mijn ouders, ik ga alvast een voorproefje nemen op de carnaval, ik woon dan wel in het westen maar ik blijf een echte Limburgse, we gaan met alle meiden van de familie naar een vrouwenzitting en daar verheug ik me enorm op!!!!

Iedereen alvast een heel fijn weekend.
Groetjes Sandra.

4 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk, vrolijk kaartje, schitterend!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel de lent zo al komen!
    Heel erg fleurig en leuk, prachtige kleuren.
    Een zeer fijn weekend toegewensd!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrolijke lente kaart sandra.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sandra

    wat toevallig dat je me zo gevonden hebt ikheb inderdaad een stempel van je hekocht via marktplaats :D hoe toevallig en ontzettend bedankt voor je lieve complimenten .Heb ook gelijk even op jou blog gekeken en jij maakt ook zulke prachtige kaartjes ben ook meteen volger van jou geworden

    lieve groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra