zondag 5 juni 2011

Zomers kaartje.

Hallo allemaal,

Vandaag een zomers kaartje, dit was nml de opdracht bij The Dutch Magnolia Chickies
Ik vond het afdrukje en het papier wel zomers.



Er zit niet te veel poespas op de kaart ik vond het papier al druk genoeg en anders zie je dat mooie papier ook niet meer, moet ook eerlijk bekennen dat mijn inspiratie een beetje weg was op het moment van deze kaart, dus hoera voor druk designpapier.

Zo het weekend zit er weer op, er staat me een drukke werkweek te wachten, we vieren ons 25 jarig bestaan as week dus dat betekend veel acties en heel veel leuke dingen (o.a. ontbijten en BBQ'en), er zal weinig tijd overblijven om te freubelen maar ik ga mijn best doen, want wat is er nou een betere ontspanning als lekker zitten freubelen toch dames??!!

Groetjes Sandra 

10 opmerkingen:

  1. Het afdrukje en het papier is inderdaad heel zomers. Leuk gedaan!!

    Bedankt dat je mee doet aan The dutch magnolia challenge.


    Groetjes Steffie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra, wat een vrolijk zomers kaartje. Veel succes bij onze Challenge op the Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog.

    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    O ja hoor, dit is echt een zomers kaartje. De kleuren passen mooi bij elkaar. Nou, veel plezier van de week, wel druk zo te lezen, maar ik denk ook wel gezellig, althans ontbijten, bbq, klinkt goed!

    groetjes..........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige zomersekaart!
    Leuk dat je mee doet met The Dutch Magnolia Chickies Challenge blog.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige creatie heb je gemaakt lekker zomers ook

    bedankt voor je deelname aan the dutch magnolia chickies

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt!!
    Wil je even ontzettend bedanken voor je hulp op mijn blog!!! Nu had ik het zooo voor mekaar!! Echt onwijs bedankt hoor!!!
    Veel plezier komende week!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    een prachtig zomerkaartje!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt! Super!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi kaartje, super ingekleurd en prachtige kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het is een leuke kaart geworden,mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt

    bedankt voor je deelname aan Dutch Magnolia Chickies

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra