zaterdag 2 juli 2011

Dani

Hallo allemaal,

Afgelopen week kreeg ik weer een paar leuke opdrachtjes van mijn collega's, ze moesten weer geboortekaartjes hebben, altijd leuk om te maken natuurlijk het ging om drie kaarten en een kaart met een doosje, dus ben ik weer lekker aan de slag gegaan.
Hierbij de eerste een geboortekaartje voor "Dani", het is een wat stoerder kaartje geworden dan het gewoonlijke lichtblauw maar ik vind hem super geworden en mijn collega vond hem ook prachtig.


Ik hoop dat jullie hem ook leuk geworden vinden!! In de loop van volgende week laat ik natuurlijk ook de andere kaartjes zien (1xjongen en 2xmeisje).

Veel groetjes Sandra 

4 opmerkingen:

  1. Heeeey, het papier herken ik, heb ik laatst ook gebruikt. Juist leuk als je iets niet-traditioneels maakt, vind ik. Super leuke kaart!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi papier, heel lief, schattig kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,
    Al is het dan geen traditioneel licht-blauw kaartje.....het is wel een SCHITTERENDE STOERE kaart en je hebt de kleuren weer PRACHTIG op elkaar afgestemd.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie babykaart en inderdaad het papier is prachtig, een hele mooie kleurencombi!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra