woensdag 6 juli 2011

Prinses!

Hallo allemaal,

Vandaag een prinsessenkaart, volgende week wordt ons buurmeisje alweer 1 jaar en het meisje is echt een prinsesje om te zien dus deze kaart vind ik wel heel erg toepasselijk voor haar!!
Het papier komt uit een blokje van het Kruidvat, het afdrukje heb ik ingekleurd met distress en twinkling H2O, hier heb ik het jurkje mee gekleurd, bij de distress kleuren zit niet een echt fuchsia roze kleur en ik moet zeggen de H2O kleurt ook super ga er misschien nog wel wat extra kleurtjes van aanschaffen!!



Met deze kaart wil ik ook meedoen met de challenge bij Simply Magnolia waar deze keer alles mag.

Iedereen nog een hele fijne avond!!

Groetjes Sandra 

5 opmerkingen:

  1. Het is echt schitterende kaart, lief en schattig tegelijk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    wat een schitterend kaartje!

    erg leuke kleurtjes!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super schattige kaart, echt een meisjes kaart!
    Heel erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,
    Het prinsesje zal blij zijn met je prinsessenkaart.....en GEWELDIG ingekleurd. Van H20 heb ik nog nooit gehoord.....wel van H²O.....maar dat wil qua kleur niet lukken, denk ik ☺☺☺
    Je vroeg naar het patroon van de starfoldcard.....kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=KB92GQ0FCb0. Hier laten ze precies zien hoe de starfoldcard gemaakt moet worden. Succes met maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een lief kaartje heb je gemaakt!!! Heel mooi!!!
    Je vroeg of ik een tool had voor die gaatjes voor het borduurrandje op mijn kerstkaartje, ik heb er een Tim Holtz lineaal voor aangeschaft, daar zit een hele rand met allemaal gaatjes in op (vind ik) perfecte afstand van elkaar!! Daar kan je hele mooie borduurrandjes mee maken.
    Bedankt voor je leuke reactie op m'n blog en een fijne zondag verder!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra