donderdag 14 juli 2011

Tess

Hallo alemaal,

Vorige week had ik jullie de geboortekaartjes nog beloofd, hierbij de eerste voor Tess, lekker roze!!
Het stempeltje is van Marianne design en ingekleurd met distress inkt en de roze kleur is een aquarelpotlood, ik weet helaas niet meer van welk merk het papier is, ik kwam nog wat tegen in mijn restjes la en vond het ideaal voor deze kaart, ik hoop dat jullie hem ook weer mooi vinden!!


Zo dat was het weer voor vandaag, morgen nog een paar uurtjes werken en dan lekker weekend, mijn nichtje van 11 is een paar daagjes bij ons logeren en dat is hartstikke gezellig is weer eens wat anders dan alleen mannen in huis, mijn zoon en zij zijn 4 handen op een buik dus ze hebben het super naar hun zin, ook vind zij het leuk om kaartjes te maken dus misschien komt er nog wel een creatie van haar op mijn blog dit weekend.

Allemaal alvast welterusten voor straks.
Groetjes Sandra

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje!!! Mooi zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooooh wat lief en wat mooi ingekleurd zeg met distress, ga er ook nog een workshop voor volgen in september het heeft toch ook wel wat hoor :)
    dus is het leuk als je met 2 dingen kan ja toch hahahha, maar heel leuk hoor en veel plezier van het weekend

    dikke kus
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, prachtige details heb je erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En wat leuk dat je hem zo persoonlijk hebt gemaakt met de naam en geboortedatum.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra