maandag 12 september 2011

Nog en leuke kleurencombi....

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer na een heerlijk weekendje in Limburg, we hadden een gezellig feestje van mijn oom en tante die 25 jaar getrouwd waren supergezellig!! Ik had nog een mooie stunt uitgehaald, 25 jaar geleden was ik bruidsmeisje, het jurkje (mt146) hing nog bij mijn moeder in de kast dus ik dacht dat doe ik aan, nu ben ik wel een paar maatjes gegroeid maar het ging net (hier en daar een knipje), iedereen natuurlijk gieren van het het lachen, na een paar foto's nagemaakt te hebben uit het trouwalbum heb ik het jurkje toch maar weer uitgedaan, het was in ieder geval een geslaagde actie!!!

Nu de kaart, deze kleurencombi vind ik zelf ook weer super, geel met bruin. Het afdrukje is weer ingekleurd met distressinkt, het papier is van Basic Grey, alle randjes zijn gedisstresed en afgewerkt met inkt, ook heb ik er weer een stikrandje op gemaakt, verder een stukje jute met lint eroverheen.



Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge bij Girls Cards World hier mag alles deze keer.

Zo dat was het weer een heel verhaal, allemaal nog een fijne avond en tot de volgende keer!!

Groetjes Sandra

9 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje en een erg leuk kleurcombinatie!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!! lief stempeltje vind ik dat!! Laat je hier ook nog een foto zien in dat jurkje?? Haha, ben wel benieuwd...

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,

    Wat leuk je komt uit Zoetermeer, ik ben in die plaats geboren en woon nu bijna ong in Duitsland, ik weet niet of ik je ken want die plaats is mega groot.
    Prachtige kaart, leuk sketch en lief stempel.
    Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart, mooie kleuren combi en schattige stempel! Ik ben ook heel benieuwd naar een foto van je in dat jurkje!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, warme kleuren en wat een schattig afdrukje! Bedankt voor het meedoen bij girlscardsworld.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaatr sandra
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooi kaartje, prachtige kleuren.Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtig kaartje hoor!! En inderdaad een mooie kleurencombinatie.
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra