dinsdag 27 september 2011

Oh chips.

hallo lieve allemaal,

Enzo ben ik mijn hele leuke blog layout kwijt chips chips chips, vraag niet wat er gebeurt is want ik weet het niet ik zal wel op wat verkeerde knopjes gedrukt hebben, alles is weg, challenge logo's, candy logo's etc etc........
Dus de komende dagen ga ik hier wat aan doen komt helemaal goed allemaal moet wel weer ff zoeken wat ik er ook weer op had staan maar komt in orde!!!!

Zet er nog maar een kaartje bij een kerstkaartje dan maar....


Hoop dat jullie hem leuk vinden, ga nu lekker naar mijn bedje en morgenavond dan maar mijn blog weer leuk pimpen!!

Groetjes Sandra 

6 opmerkingen:

  1. Wat een pech....ook ik heb regelmatig last van 'fladderende vingers',kun je je er iets bij voorstellen? Maar ik heb vertrouwen in je dat het weer goed komt :-).
    O ja, je kaart is ook errug leuk, hihi.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart, mooi papier, die heb ik ook nog ergens liggen, zal ik weer eens tevoorschijn halen :).
    Succes met je blog.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje sandra
    erg leuk gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Sandra.
    En suc6 met het herstellen van je blog.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooi kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra