zondag 16 oktober 2011

Kerst.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige bericht, leuk om te lezen dat ik zeker niet de enige ben bij wie het af en toe niet lukt!

De kaart van vandaag heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets bij Christmas challenges.
Het papier is uit een papierblokje van het Kruidvat, en de stempel is van Eline en ingekleurd met distressinkt.
Ik heb laatst ook zo'n pearlpen gekocht en gebruikt op deze kaart, ik had zoveel leuke ideeën hiermee gezien op diverse blogs, moet er alleen nog wel wat mee oefenen en ik zag dat ik voor kerst eigenlijk een witte had moeten hebben in plaats van deze, maar toch vind het een leuk effect hebben op de kaart!


Allemaal nog een hele fijne avond en tot de volgende keer!

Lieve groetjes Sandra

ps denken jullie aan mijn Candy nog 10 volgers en ik ga hem verloten (en anders natuurlijk op 18 december)

14 opmerkingen:

  1. schitterende kaart sandra
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,
    Dit is een PRACHTIGE kerstkaart.
    Waar heb jij de parelpen gebruikt? Bedoel je daarmee de zilveren "steentjes"? Mocht dat zo zijn dan hoef jij niet meer te oefenen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstkaartje!!!! Mooi zo in het rood en wat een lief stempeltje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sandra, wat heb je een schattig kaartje gemaakt. Heerlijk papier en een lief stempeltje. Leuk dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches}. Tot een volgende keer weer!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een superleuk kerstkartje!!

    een heel leuk stempeltje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! Vooral de glitters op de stempel vind ik helemaal super.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice festive card, I like your ribbon and snowflakes.
    You can view my card here

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje Sandra,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje, papier van de "goedkopere "winkels zijn ook leuk om te verwerken hé!!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kerstkaart, mooie kleur en een hele leuke stempel die je prachtig hebt gekleurd en alle glitters vind ik ook super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a cute image, love the papers and embellishemts,
    Sandy

    You can view my card here

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepie van aan kaart! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van Christmas Challenges {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij ccws

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ow deze is ook heel erg gaaf !

    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra