woensdag 19 oktober 2011

Quilt kerst.

Hallo allemaal,

Vandaag een quilt kerstkaart, met het papier van kruidvat, deze blokjes zijn echt super.
De stempel is een Snoesje van marianne Design en is ingekleurd met distressinkt.
Vind het zelf wel een geslaagd kaartje geworden (misschien iets te veel glitter).
Wat vinden jullie??




Zo dat was het weer voor vandaag, het zal wel ff rustig zijn op mijn blog as week want erg veel tijd om te freubelen heb ik helaas niet as week, we gaan heerlijk een weekend naar Limburg en normaal ga ik daar wel aan de knutsel samen met mijn moeder maar deze keer niet, deze keer gaan we lekker op stap , in Sittard zijn nml de oktoberfeesten, dus er is kermis waar we natuurlijk naar toe gaan samen met onze zoon (hij verheugt zich er nu al op) en 's-avonds gaan papa en mama lekker stappen in de Duitse tent samen met mijn neven en nichten, zondag zal dan wel een brak dagje worden maar dat hebben we er wel voor over!!!

Nog een hele fijne avond allemaal!

Lieve groetjes Sandra


8 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,
    Teveel "bling" voor de kerst kan bijna niet. Ik vind het een MOOIE kerstkaart.
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst in Limburg ☺☺☺ en kom gezond weer terug.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk kaartje!!! Dat papier is zeker heel erg leuk zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje sandra
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een leuke kaart geworden en inderdaad het papier en de stempel zijn leuk.
    En heel veel plezier dit weekend en nu begrijp ik ook je foto bij: About me!!! (Grapje)
    Nogmaals geniet van het weekend.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja, het is zeker een leuk kaartje. En te veel glitter, valt wel mee toch? Klinkt goed wat jullie allemaal van plan zijn, veel plezier!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Sandra,wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje zeg! Ik vind het helemaal niet te veel glitter :D Leuk idee om de achtergrond zo te "quilten". Moet ik ook eens proberen! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai San

    Wat een super kaartje !!!! Hebben jullie het leuk gehad ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra