zondag 13 november 2011

Zeg het met bloemen........

Hallo allemaal,

Vandaag een bloemenkaart gemaakt voor mijn schoonmoeder die volgend weekend jarig is, ik hoop dat ze hem mooi vind maar dat denk ik wel mijn schoonmoeder is een groot fan van mijn kaartjes!!
Mijn schoonmoeder is dus volgend weekend jarig (op zondag) maar mijn vader is ook volgend weekend jarig (op zaterdag) hij word 65, voor ons is dit een beetje een transportweekend wij wonen in Zoetermeer, mijn vader in Sittard en mijn schoonmoeder in Delft dus we zitten heel wat kilometers in de auto dat weekend, maar natuurlijk doen we dat graag voor onze ouders!!!





Met deze kaart wil ik graag meedoen bij de challenge van The Dutch Magnolia Chickies

Van de week natuurlijk ook nog de kaart voor mijn vader die 65 wordt.

Nog een fijne avond!!!

Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

  1. Wowww zeg dat wel, wat komt dat mooi over die bloemen, super leuke kaart!!

    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje, mooi hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem in ieder geval geweldig! En als je in Sittard bent kun je koffie komen drinken!! Dan ben je heel kort in de buurt! Hahahah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart! Hele mooie kleur!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sandra,
    PRACHTIGE kaart en met deze bloemen kun je heel goed bij je schoonmoeder aankomen.....denk wel dat je even mag blijven ☺☺☺.
    De kleur van het kaartje vind ik heel MOOI en de cirkel met bloemen om Tilda nog MOOIER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een schitterend kaartje!

    erg mooi met al die bloemen!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige vrolijke kaart
    Bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Sandra!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra