dinsdag 20 december 2011

Kaartje voor m@deliefjuh!

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie lieve en leuke reacties op de kaarten in het vorige bericht, mijn zoon Niels vond het echt prachtig om ze allemaal te lezen!!!

Vandaag laat ik de kerstkaart zien die ik gemaakt heb voor M@deliefjuh, zij geeft een leuke candy weg voor de mooiste kerstkaart die ze ontvangt, ze heeft hem inmiddels ontvangen dus ik kan hem laten zien.


Tevens wil ik met deze kaart meedoen met de challenge bij Simply Magnolia war de opdracht kerst is.

Ik denk niet dat ik deze week (of dit jaar) nog iets plaats op mijn blog druk druk druk voor kerst, mijn man is eerste kerstdag jarig dus dan hebben we vol huis, en helaas moet ik in de kerstvakantie gewoon doorwerken dus weinig tijd om te freubelen, tuurlijk bezoek ik tussendoor wel jullie blogs hoor!!!
Bij deze wil ik dan ook al mijn volgers en bezoekers hele fijne kerstdagen en alle goeds voor 2012 toewensen!!!!

Lieve groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n dotje van een kaart en zo heerlijk roze, daar ben ik gek op. Ik wens jou en je gezin ook een hele fijne kerst en een heel mooi, gelukkig en gezond 2012.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sandra,

    Wat een schatje van een kaart. Lekker zoet roze, daar houd ik ook wel van ;) Inderdaad nog even en het is kerst. Ik wens jou en je gezin een hele gezellige tijd toe en veel creatieve freubels voor volgend jaar!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig en heerlijk kleurtje.
    Zeer mooie kaart! Waaw. En de groetjes aan Niels, Gefeliciteerd met je man en ook heerlijk dagen en een creatief 2012

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat een mooi kaartje zeg, nou ik denk dat je een grote kans maakt hoor! En bij deze als je weinig tijd hebt om te bloggen: alvast van harte met je mannetje en geniet er een beetje van hé!
    Fijne dagen(zo dat kan allemaal maar alvast gezegd zijn hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je de candy mag winnnen, want aan je kaart zal het niet liggen, super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk kaartje!!!! Wat een mooie kleurtjes!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje, ben er helemaal weg van. Ik wens jou ook fijne Kerstdagen en een Geweldig Scrapjaar! Gefeliciteerd met je mannetje!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Sandra.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful card love all the pink thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Sandra, wat een mooie kaart! Prachtig in het roze, heb je de randjes allemaal met de hand gedaan? Hartstikke mooi geworden hoor.
    Alvast van harte met je man en voor jullie ook fijne dagen en een mooi 2012!

    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love this Tilda and your choice of colours looks great! Fabulous card. Thankyou for sharing it with us at Simply Magnolia. Tracy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaartje Sandra, heerlijk dat roze.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een sweetie!! Hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh hij is echt"Sweet" :-)
    Fijne feestdagen en een schitterend eindejaar, veel creaideen voor 2012
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra