vrijdag 2 maart 2012

Geel.

Hallo allemaal,

Zo zeg dat is heerlijk Niels heeft vakantie en ik was de afgelopen dagen lekker vrij, eerst eens een dag bezig geweest om het huis van boven tot onder te soppen en op te ruimen, ook dat geeft een heerlijk gevoel, vandaag nog gezellig met Niels naar de bioscoop geweest dat was ook super gezellig.

En natuurlijk ook nog wat gefreubelt, vandaag deze kaart afgemaakt voor de challenge bij Duymelot, de opdracht is maak een gele kaart (nou dat is wel gelukt :) :) :)) met een andere kleur in dit geval wordt dat denk ik dan maar bruin :), en volg de schets, volgens mij zie je deze ook nog wel terug!


Ik heb deze lieve Magnolia ingekleurd met mijn distress inkt en het papier is van Basic Grey, verder nog wat roosjes en leuke houten bloemetjes en vlindertjes die ik van de week bij de Xenos heb gekocht, her en der nog wat glitterlijm en klaar is mijn kaartje, wat vinden jullie ervan??

Zo allemaal alvast een fijn weekend, wij gaan morgen voor onze eerste vouwwagen kijken, na jarenlang een tent gehuurd te hebben voor onze vakanties vonden we het nu tijd worden om iets voor ons zelf aan te schaffen vind het wel spannend hoor!!

Alvast bedankt voor jullie lieve en leuke reacties en tot de volgende keer!!

Lieve groetjes Sandra 

11 opmerkingen:

  1. Dat is met recht geel, maar wel heel mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi zeg !!
    Lekker vrolijk met al dat geel.
    En ook de glitters doen het erg goed.

    Succes met de vouwwagen en een fijn weekend,

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig zo'n geel kaartje!!!! heel zonnig en supermooi.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sandra,
    Een PRACHTIG kaartje en wat heb je Tilda MOOI gekleurd en wel met distress inkt. Alle glittertjes doen het ook PRIMA.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, lekker vrolijke kaart! Leuk al dat geel! Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt zo Sandra, leuk zo in het geel.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart is het geworden Sandra, leuk dat je weer meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart en zo vrolijk in het geel met alle glitters! Prachtig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eat een schatje is je kaart. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zo lief met die glittertjes echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze had ik blijkbaar niet gezien ik vind dit echt een lievertje met al dat geel. Vind het altijd zo zonnig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra