woensdag 14 november 2012

Witte kerst.

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn vrije dag, eerst de boodschappen in huis ff alles aan kant en daarna heerlijk aan de knutsel!!!
Een van de kaarten die gemaakt heb is deze witte kaart, dit is de opdracht bij Duymelot deze maand, alleen het afdrukje mag gekleurd zijn, dus alle witte spulletjes op de hobbytafel en deze kaart kwam eruit.


De foto is niet helemaal scherp, wel zie je goed dat ik als achtergrond wit glitterpapier heb gebruikt geeft wel een mooi effect vind ik zelf!!

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

Tot de volgende keer.
Groetjes Sandra 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem schitterend Sandra!

    Je kaartje is hier vandaag op de mat gevallen, geweldig is die, heel erg bedankt, ook voor de leuke frutsels die je er bij hebt gedaan, vind dat zo ontzettend lief van je.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit ontzettend mooi!!! Prachtig dat wit en met zoveel details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,
    Een kerstkaartje mag best wel een beetje glitteren ☺☺☺.....zoals dit MOOIE kerstkaartje.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi zeg!!!! Ik vind witte kaartjes altijd zo mooi!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een ontzettende mooierd leuk al dat geglitter ik hou wel van glimmers ..
    leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij Duymelot ! suc6 !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart weer helemaal beeldschoon. Prachtig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een flaschie kerstkaartje. helemaal in feeststemming
    malika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra