woensdag 19 februari 2014

Broertje...

Hallo allemaal,

Vandaag is mijn broer jarig, en daar moest ik natuurlijk een leuke kaart voor maken!!!
Nou is mijn broer helemaal gek van vissen dus ben ik op zoek gegaan naar een leuk plaatje hierover,
deze vond ik dus wel heel erg leuk, ik zie het ook helemaal voor me mijn broertje helemaal verliefd op de vis die hij heeft gevangen LOL!!!


Dit is hem dus geworden, het plaatje komt dus van internet en heb ik ingekleurd met distress, waar het papier van is weet ik eigenlijk niet meer, de letters party zijn van de Hema, en de leuke pijltjes zijn van Dutch Doobadoo, deze zijn zo leuk voor op mannenkaarten en voor een klein prijsje!!

met de kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Nederlandse kaartenuitdaging waar je een sketch moet volgen

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en tot de volgende keer!!



12 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart Sandra en die digi is geinig:0)
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, en wat een grappige digi, zal je broer vast heel blij mee zijn!
    Proficiat trouwens.
    Fijne dag, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat met je broer , en hij krijgt een leuke kaart, grappige stempel ook.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zoals je dit gemaakt hebt, echt een topcreatie. Wat zal je broer dat blij mee zijn, echts iets voor hem dus. Ook gefeliciteerd met je broer,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een grappige en mooie kaart. Mooi papier heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je broer.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke grappige kaart, met mooie kleurkeuze.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wouw Sanny wat een mooie kaart heb gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU,veel succes.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die is gaaaf en heel stoer!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Sandra, ik vind hem heel mooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra