donderdag 1 mei 2014

Moederdag....

Hallo allemaal,

Alweer 1 mei dus tijd voor een nieuwe challenge bij DSCC.
Het thema is Moederdag.

Ik heb een notitie boekje gepimpt voor mijn moeder, zij heeft er altijd een in haar tas zitten, en die wat ze nu heeft is behoorlijk versleten.
Papier is van studio light en de digi heb ik ingekleurd met Distress en twinkling H2O.


Onze sponsor is deze keer:



Zo ik hoop dat jullie allemaal weer gaan meedoen en ga ook eens kijken op het blog van DCSS want ook mijn collega dt'ers hebben weer schitterende voorbeelden gemaakt!!!


12 opmerkingen:

  1. Prachtig notitieboekje heb je gemaakt voor je mams Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi Sandra!
    Wat een prachtig kleurwerk! Mooie combi!
    Fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. daar zal ze wel blij mee zijn, het is weer super gemaakt
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig boekje Sandra, heel mooi gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Sandra, zulke mooie kleuren ook, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi en vrolijk boekje voor je moeder. Ook mooi kleuren, Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi fleurig boekje en prachtig met het dp , echt een super creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook al zo'n prachtig notitieboekje, Sandra. De moeders worden goed verwent.
    Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat mooi gemaakt voor je moeder !!
    Prachtig zoals je de Bestie hebt ingekleurd ....
    FIJN WEEKEND !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf boekje!
    Vind de kleurencombi ook super!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig!! Zal ze zeker erg blij mee zijn.
    Groetjes, Diana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra