woensdag 7 mei 2014

Project DSCC.

Dit is een kopie van het bericht op het DSCC blog

Hallo allemaal,

Deze keer weer een projectje van mij, ik werd voor dit project geïnspireerd door mijn collega DT'er Plony, zij had een super leuk appelsap flesje op haar blog staan wat ze had gepimpt en ik moest meteen denken aan mijn lichte verslaving voor ijskoffie, deze koop ik nml altijd in deze flesjes:


Ik heb de flesjes eerst helemaal bewerkt met gesso zodat ik een fijne ondergrond had om op te werken, daarna heb ik er langs de bovenkant een soort van vloeipapier overheen geplakt, dit heb ik gedaan met de ouderwetse modge podge, de kleukels die er in kwamen vond ik wel een mooi effect hebben, daarna heb ik dit weer voorzien van een flinke laag gesso (wereldspul). Langs de onderkant heb ik een strook papier van Maja Design geplakt, en hierop een mooie stans met twee lieve Magnoliaatjes, deze zijn ingekleurd met distress en twinkling H2O, nog wat bloemetjes en een mooie strik maken de flesjes helemaal af.


Ze zouden erg leuk staan met tweetjes op een mooi dienblaadje of gewoon zo op de kast met een mooi bloemetje erin!!
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!




8 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk Sandra, wat zal dat gezellig staan op een dienblaadje!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Sandra, wat zien deze er helemaal super uit! Je flesjes zijn echt super mooi! Zo leuk met dat vintage sfeertje. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie ze zijn echt prachtig!!
    De kleuren de afwerking! Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige flesjes, super mooi gemaakt. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend project, Sandra.
    Er straal zoveel gezelligheid vanaf!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww Sandra, ze zijn echt gaaf zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superrrrrrgaaf!!!! Schattig zeg, geweldige kleuren en het ziet er superlief uit. Fijn dat ik je een klein beetje heb geinspireerd en ik weet zéker dat jij nu op jouw beurt weer anderen hebt geinspireerd. Echt heeeel gaaf gedaan.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super gedaan Sandra , ik vindt ze erg mooi gemaakt.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra