zondag 3 mei 2015

Bloghop Let's Get Bizzee

Goede morgen allemaal,

Vandaag mijn 40ste verjaardag!!!
Gisteren heb ik ik geweldig leuk feestje gehad met familie, vrienden, collega's en buurtjes, en vandaag dus lekker rustig aan het bij komen en we gaan bloghoppen bij Let's Get Bizzee!!

Deze keer brengen we het MDF fotolijstje "lief" onder de aandacht we hebben ieder weer onze eigen draai eraan gegeven.
Je kan deze gave fotolijst dan ook winnen als je gezellig mee hopt langs onze blogs!!

Wat moet  je ervoor doen:

Hop tussen 3 mei en 6 mei 2015 langs de blogs van alle Let's Get Bizzee design team leden, en laat een leuke reactie achter!

Als je bij iedereen geweest bent ga terug naar het blog van Let's Get Bizzee en laat je daar ook een reactie achter!



Sandra (hier ben je nu)






En hierbij dus mijn creatie, ik heb er een foto in gedaan van mij en mijn lief 15 jaar geleden op onze trouwdag!


De lijst eerst met acrylverf blauw geverfd, en daarna bewerkt met papier van Maja Design, een parelsnoertje om onze foto, een mooie bloementoef, onze voorletters en de datum van onze trouwdag meer had het lijstje niet nodig vond ik zelf.

Ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden, en ik hoop dat we jullie weer hebben kunnen inspireren!!

Ik ga nog ff met de voetjes omhoog nagenieten van mijn feestje en wennen aan het feit dat ik nu echt 40 ben hihi!



11 opmerkingen:

  1. Och wat is ie moooooi! Helemaal mijn kleur en stijl! Prachtig gemaakt een hele mooie herinnering en ook weer een totaal andere uitwerking dan de rest van je dt collega's!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde jaren toegewenst! Fijne dag,
    Ik hop nog even verder!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een prachtig lijstje is dit geworden.
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sandra allereerst gefeliciteerd met je verjaardag ....
    wat leuk is jouw lijstje ook geworden ... Wat een prachtige herinnering ... mooie kleurtjes ook !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend lijstje Sandra....heel romantisch en prachtig designpapier gebruikt met ook hele mooie details verder....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Sandra!!! Ik hou van de kleur en van het schitterende papier......
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie
    Mooie kleurcombinatie

    Groetjes
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt met die foto!!
    groet
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is mooi zeg. Zo leuk om te zien wat jullie er allemaal van maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat prachtig gemaakt! Erg mooi met jullie letters en de kraaltjes rond de foto. Nog een hele gelukkige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooi en als nog gefeliciteerd.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra