donderdag 10 september 2015

Summer Vacation


Hallo allemaal,

Vandaag weer een creatie van mijn hand, voor het blog van Kimya verpakkingen.
Na een super leuke en heerlijke vakantie in Zuid Frankrijk vond ik het wel leuk om een vakantie doosje te maken, hiervoor heb ik het luxe kraft doosje met venster voor gebruikt, een zeer stevig doosje, plan is om hier wat vakantieherinneringen in te bewaren!


Ik heb op het hele doosje de summer at the beach lijn van studio light gebruikt, deze hele lijn is te verkrijgen bij Kimya!!


Op de voorkant een hand made kraft sticker om aan te geven dat ik het toch echt zelf gemaakt heb hihih.....


In de ene hoek wat visnet, met daar over heen een leuk tafereeltje met de plaatjes van studio light, ook een miniflesje met een leuke tekst erin past prima bij dit thema.....


Ook in de andere hoek nog wat visnet, en natuurlijk mag het knoopje met de tekst hand made niet ontbreken!!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!!

Groetjes Sandra 

3 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra