zondag 1 november 2015

Laat je uitdagen.....


Goede morgen allemaal,

Bij Kimya gaan we jullie proberen uit te dagen, we hebben nu al zoveel volgers in onze facebook groep en op ons blog dat dat vast moet gaan lukken!!
Wat is de bedoeling van deze uitdaging???
Deze maand hebben Tiets en ik een uitdaging bedacht die niet zo heel erg moeilijk is, wij zijn aan de slag gegaan met een paperbag en een label en hebben daar iets anders van gemaakt als een standaard boekje.
Je hebt tot 15 december de tijd om mee te doen aan deze uitdaging, dus ik zou zeggen kijk even op het Kimya blog voor verdere informatie, natuurlijk is er een leuke prijs mee te winnen dus zeker de moeite waard om mee te doen.



Hier mijn voorbeeld voor deze uitdaging,


Ik heb een "tussie mussie" gemaakt, dit is een tasje wat je kunt ophangen, ik heb er eens een werkbeschrijving van gemaakt en deze kun je hier vinden!
Voor de kerst erg leuk om te geven met een leuk cadeautje erin!!


Ik heb een witte blokbodemzak gebruikt voor dit project in combinatie met het geweldige papier van kaisercraft "silver bells"


Ik heb de die cuts uit deze lijn gebruikt in combinatie met een taartrondje, een wit sterlabel en een stukje satijnlint met de tekst merry christmas.


Over het midden een stukje kant met daaroverheen een stukje organza met snowflakes, ook een miniflesje met wat kraaltjes mag niet ontbreken, en nog een klein stukje satijnlint met de tekst make a wish.


In de pocket heb ik een wit label geschoven, hierop heb ik nog een klein wit labeltje geplakt.
aan het label een stukje roesjes lint met een kwastje en een bedeltje, ook onderlangs nog een stukje roesjes lint geplakt.
Nog een restje kant en een stukje satijnlint met de tekst make a wish maken het label helemaal af.


Hier kun je zien hoe gaaf het tasje eruit ziet, je zou het zelfs in de kerstboom kunnen hangen.

Ook Tiets heeft een super gave creatie gemaakt met een blokbodem zak, en oh zo anders als die van mij, zo zie je maar weer dat je alle kanten op kan met een blokbodem zak.
Ik ben dan ook erg benieuwd wat jullie er allemaal me zouden maken, dus op naar het Kimya blog en gezellig meedoen met onze nieuwe uitdaging!!

Hieronder een overzicht van de artikelen die ik heb gebruikt, als je op de foto klikt dan kom je vanzelf bij het artikel in de webshop!


       
                       

Groetjes Sandra 

1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra