donderdag 19 november 2015

Minipallet...

Goede morgen allemaal,

Vandaag een anders als anders project van mij, namelijk een minipallet, toen ik de laatste keer bij Kimya op de beurs was zag ik deze liggen en ik moest hem gewoon hebben, wat ik er mee ging maken wist ik nog niet, maar dat ie mee naar huis ging wist ik zeker!!

Dit is wat ik ermee gemaakt.....


Ik heb hem verwerkt op een canvas van 30x30 cm, eerst heb ik met een mask en structuurpasta een soort gevel gemaakt alsof de pallet aan de muur hangt, de muur heb ik met distress inkt wat oud en verweerd gemaakt, daaroverheen heb ik een stuk ribbelkarton geplakt en hier heb ik de pallet omgekeerd op bevestigd.


Over de pallet heb ik wat visnet geplakt, hier tussen een flesje gevuld met wat zand, en schelpen die ik meegenomen heb van mijn vakantie in Zuid Frankrijk, langs de zijkant 2 kraftlabels gehangen, hihihi en de pinguïn ja die is gewoon verdwaald....


Hier een aantal plaatjes uit het Studio Light blok "Summer at the Beach", een strik gemaakt met een stukje jute, en ohhh hier ook weer een verdwaalde pinguïn hihihi


Bovenop de pallet nog twee flesjes, een gevuld met schelpen een een gevuld met een briefje....


Nog een flesje met wat gebroken schelpjes....


En dan nog een keer het geheel, ik vind hem super goed gelukt, ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden natuurlijk!!

Hieronder de foto's van de gebruikte materialen, als je op de foto klikt kom je in de webshop op het desbetreffende artikel terecht!


                                

Lieve Groetjes Sandra 

2 opmerkingen:


  1. Wat schitterend gemaakt zeg,
    super vrolijk en gaaf en vele leuke details ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-kerst}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige creatie en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra