donderdag 25 februari 2016

Rozenjurkje


Goede morgen allemaal,

Vandaag een extra blogje van mij hier bij Kimya, gewoon zomaar om te laten zien wat je nog meer kan met rozenband hihihihi


Ik heb er dus een jurkje mee gemaakt, zo simpel maar zo leuk, gewoon stukjes knippen en boven elkaar plakken op een paspop stansje.
De hele creatie is gemaakt op een wit zakje met klep, zodat je er ook nog een aardigheidje in kan doen.... aan de onderkant heb ik er nog een lintkaartje met een stukje lint bijgeplakt en achter de paspop zie je nog meshed wire.


achter de paspop ook nog een doily en in de hoek een houten banner,


Hier nog een close up van het jurkje, ik heb er nog kleine bloemetjes opgeplakt met wat bling bling erbij!!

Ik hoop dat ik jullie met dit kleine projectje heb kunnen inspireren om ook eens wat anders te doen met lint ;-)

Hieronder nog de foto's van de gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende product in de webwinkel van Kimya verpakkingen uit!

Lieve groetjes Sandra 

      





1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra