donderdag 11 februari 2016

Thee kaart....

Goede morgen allemaal,

Vandaag een creatie van mij hier op het Kimya blog, deze keer is het thee kaartje gemaakt van een bruine vlakke zak geworden.


Ik heb een aantal stap voor stap foto's gemaakt zodat jullie kunnen zien hoe je deze kaart kan vouwen!



over de hele lengte vouw je zak ongeveer 5,5cm naar boven toe zoals op de eerste foto en daarna vouw je hem dubel.



Op de voor en op de achterklant plak je er dan voordat je er designpapier opplakt een stuk lint op lang genoeg om je kaart dicht te kunnen strikken.


Aan de binnenkant plak je eerst designpapier tot onder het omhoog gevouwen deel, je plakt dan smalle tape aan weerszijde van het omhoog gevouwen deel, en plakt hem dicht zo ontstaan er 2 pockets op iedere pagina, waar je iets leuks in kwijt kan!

Ja en dan kan het oppimpen beginnen.....




Ik heb gebruik gemaakt van mijn favoriete  papier Maja Design!
Op de voorkant een mooie bloemen toef met daartussen een labeltje, een handmade knoopje en een flesje, de curely's verkoopt Kimya ook!! Linksboven nog een mooie strik met een bedeltje eraan.


Aan de binnenkant heb ik de pockets afgewerkt met een randstansje met daarover heen dat super gave roezellint, rechts heb ik ook nog een doily verwerkt. in de pockets een zakje thee en een label.


Omdat de meeste theezakjes niet bij mijn papier passen heb ik hiervoor de kleine pergamijn zakjes gebruikt ideaal hiervoor past precies! Op de zakjes een tekst gestempeld met versamark en met witte embossingpoeder afgewerkt stukje twine eromheen en voila een theezakje eigen stijl!!

Op het label een stapel theekopjes met een stukje kant en een stukje roezellint.


Aan de zijkant heb je ook nog een pocket en daar heb ik een simpel label ingedaan met een stukje designpapier en een doily.
De achterkant mogen we natuurlijk niet vergeten hier heb ik wat laagjes gemaakt met wat stansjes, met daarop een etiket!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn creatie en ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hieronder nog even een lijstje met wat ik gebruikt hebt, als je op de foto klikt kom je bij het betreffende product uit in de webshop van Kimya verpakkingen!!

Lieve Groetjes Sandra 

              Bakery\'s twine rose 4 meter   


2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra