dinsdag 31 mei 2016

Kimya en opruimen.......

Goede morgen alemaal,

Tja en dan heeft het HDT het geniale idee om te laten zien hoe het DT team haar Kimya spulletjes opruimt hihihihihi nou ik kan jullie vertellen dit heeft geleid tot een heuse opruimwoede bij het DT team zo ook bij mij!!
Ik heb het geluk dat ik een hele kamer tot mijn beschikking heb, nou die ligt ook helemaal vol kan ik jullie vertellen hoor.


En ja hoe ruim je dan de Kimya spulletjes op hé, ik heb een verrijdbaar kastje waar ik alle basis artikelen van Kimya in heb zitten

Alle lades gevuld met Kimya spul.


In de bovenste labels in alle soorten en maten, dan een laatje met allerlei envelopjes. loonzakjes, fruitzakken, vlakke zakken etc etc....


Dan een lade met allerlei soorten tasje, en in de onderste lade harde kraftdoosjes, een aantal hebben ook een opruimbestemming hihihihihi

Een apart doosje dus voor stickers, rietjes en doily's 

Mijn linten zijn opgeborgen in aparte bakken die onder mijn bureau staan


een aparte bak voor jute, wit en creme, en een aparte bak voor de kleurtjes die dan ook nog eens apart op kleur in een zak zitten (jaja ik weet het ik ben echt erg hihihi)

In het raamkozijn staan er dan ook nog een aantal vazen gevuld met rozenband, touw en visnet.



En dan al het kleine spul nog, dat heb ik opgeborgen in deze verdeeldoosjes die ik bij de action vandaan heb, op de een of ander manier blijven deze doosjes jongen want er komen er steeds meer bij hihihihi

Nou ik hoop dat jullie het kijkje in mijn hobbykamer leuk vonden, tis in ieder geval weer lekker opgeruimd bij mij!!

Vandaag morgen en overmorgen kunnen jullie op het kimya blog zien hoe de rest van de DT meiden hun spulletjes opbergt zeker de moeite waard om even te kijken!!

Lieve groetjes,
 photo Signature Sandra_zps4ldzzoxt.gif


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra