dinsdag 16 augustus 2016

Mix en Fix 2.....


Goede morgen allemaal,

En toen was het alweer zover tijd voor een nieuwe mix en fix, super spannend wat er deze keer weer in de bus zou vallen, nou ik was aangenaam verrast kan ik jullie vertellen!! Tiets en Miriam kregen hetzelfde pakketje en dus konden we alle drie weer aan de slag om er wat moois mee te maken, en ja tis ons weer gelukt om er alle drie iets verschillends mee te maken!!


Ik was dus blij verrast, een strand thema!!! En tja ik ben dit jaar op strandvakantie geweest in Frankrijk, dus heb ik mijn vakantiefoto;s in een album verwerkt, en van het doosje heb ik een mooie fotolijst gemaakt!


In het pakket zit dus een brievenbus doosje, ik heb hier een frame uitgesneden (de randjes zijn ongeveer 1,5cm), en toen het doosje in elkaar gevouwen, zo krijg je dus het idee van een fotolijst, daarna heb ik hem helemaal beplakt met designpapier, hierin een leuke foto van ons gezinnetje.


In de ene hoek wat zeesterren die ik nog had liggen met hierover het visnet gedrapeerd her en der wat van de schelpjes er tussen geplakt, achter de foto heb ik het kraft hartje op prikker gestoken en met stickertjes de tekst erop.
In de andere hoek wat plaatjes uit het stansblok, onderin zie je ook het flesje gevuld met pailletten die ik overal ook her en der tussen heb geplakt.


Dan het album, ik heb een binder gebruikt om de zakjes aan elkaar vast te maken met een stukje jute papier als omslag eigenlijk heel simpel ik heb gewoon gaatjes gemaakt in alle zakjes en in de omslag en met de binder alles vast gemaakt.
Op de voorkant van het album een mooie foto van alle schelpen die we gevonden hebben.

op alle pagina's heb ik gebruikt gemaakt van het designpapier en van diverse plaatjes uit het stansblok, ik heb wel iets extra designpapier moeten gebruikenom alles beplakt te krijgen.


Hier kun je zien dat het een aardig dik album is geworden hihihihhi


De eerste foto's van mijn mannen aan de zee, wat past het paper er goed bij he alsof het ervoor gemaakt is!! hier zie je het oceana kant de doily, het touw en en visnet wat allemaal in het pakket zit.


Omdat het van die insteek zakjes zijn kun je mooi een extra pagina maken door middel van een insteek kaart, ik heb er aan de bovenkant een kraft label op geplakt zodat je deze er makkelijk uit kunt halen.
Op de foto mijn stoere zoon, toen ik de foto voor de eerste keer bekeek dacht ik oeffffff waar is mijn kleine mannetje gebleven tis echt al een hele kerel nu, 14 wordt ie as zaterdag waar blijft de tijd.


Moeder en zoon samen op de foto, tis zeldzaam maar deze keer lukte het hihihi, achter de foto zie je nog een klein stukje van het lint met de strandhuisjes zo leuk.
Aan de andere kant heb ik deze keer het zakje schuin weggevouwen met daarachter een label wat er ook weer uit kan, op de foto mijn zoon aan het koken in de vouwwagen hihihihi


Hier dan het label afgewerkt met lint en een stukje touw.


Tja en er zaten ook wat roze spullies bij het pakketje dus dat heb ik ook verwerkt op een pagina, vond het wel passen bij de foto met mijn lief, hier heb ik in de hoek ook nog wat visnet gedrapeerd, op de andere foto mijn twee mannen die uitkijken over de zee in Biarritz, hier zie je weer een stukje van het oceana kant.


Hier weer een insteek kaart bij gemaakt, met deze keer een label beplakt met designpapier om hem makkelijk eruit te kunnen halen, tja en je kind blijft toch het mooiste fotomodel he, hij vind het niet altijd leuk maar deze is toch wel weer erg gaaf, zo vonden ook de oma's die hem allebei graag wilde hebben hihihihi!!


De laatste pagina alweer, en deze keer van lekker eten, de lekkerste hamburger ever aten we in Biarritz en vlak bij de camping hebben we heerlijk mosselen gegeten.

Zo dat was mijn Mix en Fix, ik heb jullie een beetje meegenomen in onze vakantie avonturen, maar dit papier is perfect voor een leuk vakantie album zeker als je op strand vakantie bent geweest.

Alle spulletjes van het Mix en Fix pakket heb ik hierin verwerkt, op elke pagina heb ik wel iets gebruikt, ik hoop dat het voor jullie duidelijk is maar als er vragen zijn dan hoor ik ze natuurlijk graag!!
Vergeet vooral niet om een kijkje te nemen bij Tiets en Miriam hoor zei hebben ook echt geweldige creaties gemaakt met dit pakket!!!

Lieve groetjes,
 photo Signature Sandra_zps4ldzzoxt.gif
hieronder de link naar het mix en fix pakket:

 

1 opmerking:

  1. Prachtige project.Leuke kleurtjes en toffe details

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra