zondag 28 mei 2017

7 tags of summer dag thema regenlaarzen

Goed morgen allemaal,
Bij Kimya zijn we bezig met de 7 tags of summer en vandaag op de zevende dag ben ik aan de beurt met thema "regenlaarzen" een echte Hollandse zomer is er natuurlijk een met regenbuien em dus met regenlaarzen aan banjeren door de plassen!

Ik heb een aparte maar super coole kleuren combi gebruikt rose met aqua.
Op de tag natuurlijk een aantal kimya spulletjes, hieronder kun je zen welke.

Het is direct een challenge en je kan je regenlaarzen tag in dit facebook evenement plaatsen (https://www.facebook.com/events/207131206463113/) de voorwaarden is dat er minimaal 3 Kimya artikelen op je tag zitten easy peasy toch!

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn tag vinden!!

Lieve groetjes,

 photo Signature Sandra_zps4ldzzoxt.gif
Hieronder de gebruikte producten als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende product in de webshop uit!
Papieren Labels wit 55 x 110 mm 50 stuks  Hangetiket, labels met koordje 7 x 19 mm 100 stuks Shining organza, licht roze 15 mm x 5 meter Lint Oceania zeeblauw opengewerkt 40 mm x 1 meter Knoopje ronde bloem circa 1.2 cm, 4 stuks, wit Pailletten 100 stuks, lichtroze 6 mm Studio Light Paper pad Romantic Summer nr. 35 CraftEmotions clearstamps A6 - waterdruppels Studio Light Stamp & Die - happy birthday / made with (EN) BASICSDC05

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra